Garantie en klachten

AEDmaster streeft naar 100% tevreden klanten. Ondanks alle inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over uw aankoop via onze webshop. Uw klacht stellen wij zeer op prijs en stelt ons in staat de dienstverlening steeds verder te optimaliseren.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klacht indienen

Klachten ontvangen wij bij voorkeur via e-mail of brief, maar mogen ook telefonisch worden gedaan. Na ontvangst van uw klacht sturen wij u een ontvangstbevestiging. Wij trachten uw klacht binnen een week af te handelen. Soms is overleg met onze leverancier noodzakelijk en is er meer tijd nodig. Wij houden u altijd op de hoogte als er nieuwe ontwikkelingen zijn.

Indieningvereisten

U heeft de bestelling gedaan via de webshop AEDmaster.nl

  • De klacht wordt binnen 2 weken na bestelling ingediend
  • Omschrijving van de klacht
  • Welke oplossing stelt u zelf voor
  • Vermelding Bedrijfsnaam, naam contactpersoon, adres, postcode en woonplaats
  • Vermelding e-mail adres en / of telefoonnummer
  • Kopie Factuur

Contactinformatie

AEDmaster
Peesterstraat 6 A
9331 BC Norg
T: +31 (0) 20 – 7630686
M: info@aedmaster.nl

Klacht aanmelden via ADR platform of Webwinkelkeur

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@aedmaster.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Belangrijke informatie

Gerelateerd nieuws

Philips

AED merk Philips De Philips AED. Wat is het AED merk en welke AED’s hebben ze? Welke voor-en nadelen heeft het merk? Wij geven hier

» Lees meer

AIVIA

AED kasten van Aivia De AED kasten van AIVIA zijn één van de wandkasten die wij aanbieden. Wie zijn het? Welke AED wandkasten zijn er

» Lees meer

Uw beste prijs claimen

AEDmaster doet er alles aan om u zo goed mogelijk te bedienen, want bij ons staat u centraal. Daarom begrijpen wij als geen ander dat het niet altijd eenvoudig is om de juiste keuze te maken in AED land. Om u te helpen bieden wij verschillende opties om u als klant te mogen verwelkomen. Dus claim uw beste prijs of kies voor een AED offerte op maat. In alle gevallen helpen wij u graag!

Zo claimt u de beste prijs:

AED offerte op maat?

Weet u niet precies welke AED u zoekt en heeft u hulp nodig, maar wilt u ook de beste prijs? 
» Direct een offerte opvragen

Uw offerte aanvraag heeft nog geen producten.

Terug naar de winkel