AED vragen

AEDmaster heeft, de vier, meest gestelde AED vragen samengevoegd. Het kan natuurlijk zijn dat uw vraag afwijkt van de onderstaande vragen. Dus zit u met een vraag, aarzel niet, en stel deze aan AEDmaster. Daar zijn wij juist voor!

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen?

Indien u wilt weten wanneer AEDmaster uw bestelling wordt geleverd, dan geldt altijd: Voor 16:00 uur besteld op een werkdag, is de volgende werkdag bezorgd. In de weekenden wordt niet bezorgd. Dit gaat in 99,8% van de gevallen goed. Heeft u voor 16.00 besteld? U ontvangt dezelfde dag om nog een Track & Trace email waarmee u uw bestelling kunt volgen. Indien u na 16.00 heeft besteld, ontvangt u deze mail de eerstvolgende werkdag. 

Hoe lang duurt de levering van mijn pakket?

Indien u op een werkdag voor 16.00 uur bestelt, dan krijgt u de volgende werkdag uw bestelling opgestuurd. In het weekend wordt er niet bezorgd. Wij maken gebruik van verschillende bezorgdienst. Alle producten op AEDmaster hebben wij over het algemeen voldoende in voorraad. Voor informatie over de levering van uw bestelling verwijzen wij u naar de Track & Trace mail die u heeft ontvangen.

Kan ik mijn bestelling naar AEDmaster retourneren?

Mocht u uw bestelling willen retourneren dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst. LET OP: u kunt uw bestelling niet terugsturen naar ons kantoor op de boterdiep 69-1. Ons logistiek centrum zit in Zeeland, neem eerst contact met ons op voor het retourneren. Vermeld in uw mail welke producten u wenst te retourneren, en waarom. Uiteraard vergoedt AEDmaster ook de gemaakte kosten van de retourzending als de ‘fout’ aan onze kant ligt.

Neem voor retourneren altijd eerst contact op met [email protected].

Kan ik ook een offerte opvragen?

U kunt bij ons terecht voor één AED, maar ook voor de hele AED voorziening van uw organisatie. Wij leveren aan grote scholen, gemeenten, universiteiten, midden- kleinbedrijf. Indien u een offerte wilt voor een omvangrijke bestelling, dan kunt u deze indienen via ons offerte formulier of via [email protected].

Bestellen bij AEDmaster

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen is zeer eenvoudig:

Door de producten toe te voegen aan uw winkelwagentje en vervolgens af te rekenen in de webshop. Door een e-mail te sturen naar [email protected]. Wij verwerken uw bestelling en sturen u een digitale factuur. Door te bellen naar +31 (0) 20 763 0686. Wij verwerken uw bestelling en sturen u een digitale factuur.

Is mijn bestelling gelukt?

Indien u een orderbevestiging, van AEDmaster heeft ontvangen, is de bestelling gelukt. Uw orderbevestiging wordt gestuurd naar het e-mailadres dat u heeft ingevuld bij het plaatsen van de bestelling. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Soms kan het voorkomen dat onze e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de bevestigingsmail daar in zit. Zo niet, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

We proberen alle binnengekomen orders dezelfde dag nog te verzenden. Alleen als uw pakket nog niet verzonden is dan kunnen wij dit nog wijzigen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Indien het pakket al verzonden is, kunt u het product ruilen door het naar ons terug te sturen. Vanaf het moment dat het product arriveert heeft u 14 dagen de tijd om het product te ruilen.

Let op: alle producten dienen in dezelfde staat worden teruggestuurd als waarin u ze ontvangen hebt. In het geval u een product wilt ruilen komen de retourkosten voor eigen rekening. Tenzij de fout bij ons ligt natuurlijk.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als uw pakket nog niet verzonden is dan kunnen wij deze nog vóór verzending annuleren. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met de klantenservice op. Indien het pakket al verzonden is, dan treedt onze normale retour procedure in werking.

Is het nodig om te registreren?

Nee, wij willen het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarom is het niet nodig om te registreren voordat u een aankoop doet. U kunt wel tijdens het bestellen een account aanmaken waardoor u later uw bestellingen kunt inzien.

Betaling AEDmaster

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt betalen via factuur (achteraf), met iDEAL, PayPal of via Creditcard.  Selecteer de gewenste betaalmethode tijdens het afrekenen van uw winkelmandje. Als u op rekening of per factuur wilt kopen, dan kunt u gewoon bestellen. Wij versturen de bestelling direct en u betaalt de factuur achteraf, binnen 14 dagen.

Is BTW inbegrepen in de prijs?

Ja, wij hebben we de BTW verwerkt in de prijs. U ziet tijdens het afrekenen wat het BTW bedrag is. 

Leveringen en verzending

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Indien u op een werkdag voor 16:00 uur besteld, dan krijgt u de volgende werkdag uw bestelling opgestuurd. In het weekend wordt er niet bezorgd. Wij maken gebruik van bezorgdiensten. Alle producten op AEDmaster hebben wij over het algemeen voldoende in voorraad.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij zijn er trots op dat we zeer gunstige verzendkosten hebben. Op AEDmaster gelden de volgende verzendkosten:

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

AEDmaster werkt samen met verschillende bezorgdiensten, die uw bestelling zorgvuldig afhandelt. Voor informatie over bezorging verwijzen wij u naar de Track & Trace email die u heeft ontvangen. Het is niet mogelijk om een bezorgtijd af te spreken.

Op welk tijdstip wordt mijn bestelling geleverd?

Helaas kunnen wij niet inzien wanneer onze bezorgdiensten uw bestelling precies zal leveren. Voor informatie over de levering van uw bestelling raden wij u aan de Track & Trace code die u heeft ontvangen via mail te openen. Onze klantenservice heeft geen extra informatie dan de gegevens die hier in staan.

Ik heb een verkeerd of onvolledig adres opgegeven. Hoe kan ik dit wijzigen?

We proberen alle binnengekomen orders dezelfde dag nog te verzenden. Alleen als het pakket nog niet verzonden is dan kunnen wij dit nog aanpassen. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact op met [email protected]

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Nadat u uw order heeft geplaatst ontvangt u  een Track & Trace e-mail. Heeft u voor 16.00 besteld? U ontvangt dezelfde dag een Track & Trace email waarmee u uw bestelling kunt volgen. Indien u na 16.00 heeft besteld, ontvangt u deze mail de eerstvolgende werkdag. Dit is een aparte e-mail van onze bezorgdienst die u ontvangt zodra uw pakketje is aangekomen in het sorteercentrum. In dit mailtje staat een link waarmee u de status van het pakketje kunt volgen totdat deze bezorgd is.

Heeft u geen Track & Trace e-mail ontvangen? Controleer dan eerst of u een orderbevestiging heeft ontvangen na het plaatsen van de order. Deze ook niet ontvangen? Dan is uw order waarschijnlijk niet goed doorgekomen en adviseren we u contact op te nemen met [email protected].

Is de order wel geplaatst maar heeft u geen orderbevestiging of track & trace e-mail ontvangen? Soms kan het voorkomen dat e-mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de bevestigingsmail of Track & Trace e-mail die u mist daarin zit. Heeft u bovenstaande stappen gevolgd maar nog steeds niet het gewenste antwoord gekregen? Dan adviseren we u om even contact met ons op te nemen. Alle informatie over levering AED’s en AED artikelen.

Retourneren & Garantie

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht u uw bestelling willen retourneren dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst. LET OP: u kunt uw bestelling niet terugsturen naar ons kantoor op de Boterdiep 69-1 te Groningen. Ons logistiek centrum zit in Zeeland, neem eerst contact met ons op voor het retourneren. Vermeld in uw mail welke producten u wenst te retourneren, en waarom. Uiteraard vergoeden wij ook de gemaakte kosten van de retourzending als de ‘fout’ aan onze kant ligt.

Neem voor retourneren altijd eerst contact op met [email protected].

Mijn bestelling is onvolledig, wat nu?

Wij streven er naar de hoogste service te leveren. Mocht uw bestelling toch onvolledig zijn, krijgt u het ontbrekende product nagestuurd. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via [email protected].

Er zit een productiefout in mijn bestelling, wat nu?

Wij streven er naar de hoogste kwaliteit en service te leveren. Mocht een product toch onverhoopt niet in orde zijn door een productiefout, neem dan contact op met de klantenservice. Indien u een foto van de fout opstuurt naar [email protected] , dan krijgt u van ons een nieuw product opgestuurd.

Contact opnemen

Klantenservice

Zijn uw vragen over uw bestelling niet beantwoord door bovenstaande uitleg? We helpen u graag! Neem contact op met de klantenservice via [email protected]  of bel naar +31 (0) 20 763 0686. Heeft u een klacht, meld deze dan.

Openingstijden klantenservice: maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur (CET).

Contactinformatie

Let op: Dit is geen retour adres. Wij versturen alle artikelen vanuit ons magazijn in Zeeland.

De Corridor 14 J
3621 ZB Breukelen
T: +31 (0) 20 – 7630686
M: [email protected]

Algemeen – [email protected]
BTW NL820785040B01

KVK: 01153903